Algemeen

Kan ik op uw website bestellen en de goederen in de winkel komen afhalen?
Ja, dit is mogelijk.

Ik heb een bestelling geplaatst en zou graag nog een wijziging aanbrengen, is dit nog mogelijk?

Heb je zojuist de bestelling afgerond, ben je iets vergeten of blijk je het product eigenlijk niet nodig te hebben. Geen probleem! Neem direct contact op met onze klantenservice.
Zolang de bestelling ons magazijn nog niet verlaten heeft, kunnen wij deze direct voor je wijzigen of annuleren.
Heeft u ook een gewone winkel?
Onze firma, bvba G.D.D. Biking met BTW : BE 0457.545.436, heeft als commerciële benaming Brukom Bikes.
Onze winkel in Sint-Pieters Leeuw Bergense steenweg 734 heeft een 1 000 m² grote showroom en een eigen hersteldienst. U kan onze contactgegevens HIER vinden.

Niet alle producten die te koop zijn in de winkel zijn ook te koop via de webshop en visa versa. De voorwaarden zijn ook niet noodzakelijk dezelfde.

Ik heb een technische vraag betreffende één van uw producten…
Wij krijgen elke dag een grote hoeveelheid mails met technische vragen.  Wij antwoorden hier met plezier op. Om deze service echter te kunnen blijven aanbieden vragen wij u uw vragen te beperken tot deze waar u nergens anders een antwoord op vindt. U kan in eerste instantie de productbeschrijvingen op onze website raadplegen . Als u de websites van de fabrikanten bezoekt vindt u nog een hoop bijkomende info. Indien uw vraag technisch is of een uitgebreid antwoord vraagt, aarzel dan niet om telefonisch contact met ons op te nemen op +32 2 377 83 89

Foto’s op de website zijn indicatief en niet bindend.

 

Retour

U heeft de mogelijkheid om gedurende 14 dagen vanaf de ontvangstdatum uw aankoop in zijn oorspronkelijke verpakking terug te sturen. U kan de goederen inruilen of een terugbetaling vragen. Het kan zijn dat u een artikel wilt ruilen. Bijvoorbeeld als de maat niet goed is of als het product niet is wat u ervan verwachtte (mits ongebruikt!). Je dient eerst contact op te nemen met Brukom Bikes via e-mail : [email protected]. Gelieve ook de bestelreferentie te vermelden voor een vlotte communicatie. Brukom Bikes zal na de aanvraag een retournummer toekennen dat dient vermeld te worden op elk pakket en elke correspondentie.

Ik heb het verkeerde artikel besteld:
Stuur het artikel gefrankeerd binnen 14 dagen in de originele verpakking terug.
Het te ruilen artikel moet in perfecte staat zijn (onbeschadigde verpakking).
Eens gemonteerde onderdelen kunnen niet geretourneerd worden.
Ongefrankeerde pakketten worden geweigerd.
Wij vragen u artikelen in hun originele verpakking en in volkomen nieuwe staat terug te sturen. Artikelen die niet als nieuw kunnen verkocht worden, kunnen niet ingeruild of terugbetaald worden.

Indien de producten voldoen aan de retourvoorwaarden zullen wij u het volledige orderbedrag (inclusief kosten) terugbetalen.
Let op, wij zullen u enkel de betaalde prijs van het artikel. De verzendingskosten zijn steeds voor uw rekening.

Jullie hebben het verkeerde artikel opgestuurd:
Stuur het artikel gefrankeerd binnen 8 werkdagen in de originele verpakking terug.
Wij zullen kostenloos en zo spoedig mogelijk het juiste artikel naar u opsturen.
Behalve dat wij het juiste artikel kostenloos nasturen zullen wij in dit geval ook de door u gemaakte verzendkosten tot een maximum van 7 euro vergoeden.
Ongefrankeerde pakketten worden geweigerd.
Wij vragen u artikelen in hun originele verpakking en in volkomen nieuwe staat terug te sturen. Artikelen die niet als nieuw kunnen verkocht worden, kunnen niet ingeruild of terugbetaald worden.

RETOURZENDINGEN ZIJN NIET MOGELIJK VOOR PRODUCTEN DIE OP MAAT GEPRODUCEERD WERDEN
Voorbeelden zijn hier:
Nummerplaat
Toestellen met een verzegeling die online geregistreerd worden.

 

Transport

Hoeveel betaal ik voor het transport?

U hebt bij het afrekenscherm de mogelijkheid om te kiezen tussen:

  • Verzending via B-Post   info www.bpost.be
  • Afhalen in een B-Post afhaalpunt of B-Post pakketautomaat (enkel België)
  • Afhaling in de winkel
  • Levering fiets (enkel België)

 

Zodra de te leveren producten op het opgegeven afleveradres zijn geleverd, gaat het risico over op de koper.
opgegeven levertijden door GDD biking-brukombikes, gelden bij benadering en zijn geen uiterste tijdslimiet.
De uiterste leveringstermijn is 30 dagen na ontvangst van de bestelling, met uitzondering van betaling via overschrijving waarbij geldt dat de uiterste leveringstermijn 30 dagen is na ontvangst van de betaling.
Indien een besteld product tijdelijk niet op voorraad is, zal de koper verwittigd worden wanneer het product zal geleverd worden.

1. Levering via B-Post in België

  • 0 tot 50 euro → 5 euro
  • Vanaf 50 euro → portvrij
  • verzendkosten worden je meegedeeld voor het afronden van je bestelling

B-Post  zorgt in onderstaand geval voor de levering van de pakketten

  • Maximumafmetingen: lengte 150 cm (Opgelet: de lengte + 2 x de hoogte + 2 x de breedte mogen niet groter zijn dan 300 cm)
  • Maximum gewicht: 30 kg

2. Afhaling in de winkel te Sint-Pieters Leeuw

  •  Gratis

3. Levering fietsen in België 

Fietsen kunnen rijklaar in België geleverd worden voor € 35
Geen transportfirma die de fiets gewoon aan je deur afzet maar een eigen medewerker van Brukom Bikes komt jouw fiets aan huis leveren.
Onze medewerker zet het zadel goed, geeft nog bijhorende informatie en je kan met eventuele vragen bij hem terecht.
Indien je accessoires hebt besteld, zijn deze gemonteerd.

4. Levering via B-Post in Nederland

  • 0 tot 100 euro → 7 euro
  • Vanaf 100 euro → portvrij
  • verzendkosten worden meegedeeld voor het afronden van je bestelling

 

Betaling

Welke betalingsmogelijkheden bieden jullie aan?

1. Bij bestellingen via de website kan op de volgende manieren worden betaald:

  • Kredietkaart (VISA, MasterCard, Maestro, American Express)
  • Bancontact / Mister Cash
  • KBC
  • Belfius
  • Ideal
  • Overschrijving

2. Bij bestellingen in de winkel (showroom) kan op de volgende manieren worden betaald:

  • Bancontact / Mister Cash
  • Contant
  • EcoPass & EcoCheque
  • Cadeaubon (Online aangekocht of in de winkel aangekocht)
  • Overschrijving

Indien de bank of kredietinstelling weigert de betaling toe te laten, dan mag Brukom Bikes de verkoop als onbestaande beschouwen.
Wij verzenden het product pas wanneer de betaling op onze rekening staat.

Is jullie betaalsysteem betrouwbaar?
Brukom Bikes verzekert de volledige vertrouwelijkheid van uw inlichtingen in verband met uw bank, die beveiligd zijn door het SSL protocol, dat op het ogenblik van uw betaling met bankkaart automatisch de geldigheid van de toegangsrechten controleert en alle uitwisselingen van inlichtingen scrambelt om er de vertrouwelijkheid van te waarborgen. Brukom Bikes  heeft haar betaalsysteem toevertrouwd aan een bedrijf, dat gespecialiseerd is in beveiligde betalingen op internet: Mollie e-commerce. De uitwisseling van gevoelige inlichtingen – zoals het nummer van de kredietkaart – gebeurt tussen de klant en de site van Mollie e-commerce; Brukom Bikes  kent deze inlichtingen niet. Op het ogenblik van het coderen van het nummer van uw kredietkaart bevindt u zich inderdaad niet meer op onze servers, maar wel op de beveiligde servers van Mollie e-commerce.

De drie derden structuur van het mechanisme van Mollie e-commerce laat toe de vertrouwelijkheid van de gegevens in verband met de betaling (met name van de nummers van de kredietkaart) te verzekeren. De handelaar of de toepassingen van de site van de handelaar krijgen aldus op geen enkel ogenblik kennis van het nummer van de kredietkaart van de koper. Elke mededeling tussen de browser van de klant en Mollie e-commerce gebeurt met toepassing van de scramblingstechnieken SSL 128 bits. Voor de klant is het niet mogelijk een browser te gebruiken, die deze scramblingstechnieken niet zou dragen. De site van Mollie e-commerce beschikt over een door Verisign uitgereikt getuigschrift. Mollie e-commerce is beveiligd door verschillende firewall systemen en omzettingen van het protocol om de toegang tot de data en de betalingsprocessoren door ongewenste bezoekers onmogelijk te maken.

 

Garantie

Genieten jullie producten ook de fabrieksgarantie?
Al onze artikelen zijn gegarandeerd tegen fabricagefouten. De duur van deze garantie is afhankelijk van het product, maar bedraagt gewoonlijk 2 jaar. Wij wijzen erop dat sommige onderdelen, zoals kettingen, trapassen, cassettes of balhoofdstellen gezien hun functie niet van dezelfde garantie kunnen genieten, daar vroegtijdige slijtage niet losgekoppeld kan worden van al dan niet intensief gebruik, omstandigheden waarin gereden wordt, onderhoud, compatibiliteit met andere onderdelen, verzorgde montage, e.d. Zulke onderdelen zijn gewoonlijk 3 maanden gegarandeerd, een periode die ons lang genoeg lijkt om eventuele fabricagefouten te ontdekken.

Indien u van oordeel bent dat een onderdeel een fabricagefout of vroegtijdige slijtage vertoont, gelieve ons dan via mail te contacteren . Hier zal u verdere instructies krijgen voor het afhandelen van de garantie. Garanties dienen altijd vergezeld te worden van het aankoopbewijs. Zonder dit aankoopbewijs kunnen wij geen garantieprocedure opstarten.

De beslissing of een artikel al dan niet onder garantie valt, ligt steeds bij de fabricant of de leverancier van dit artikel. Het artikel wordt dus door ons naar de fabricant of leverancier gestuurd, deze zal bepalen of de garantie geaccepteerd wordt en ons ook meedelen waarom die beslissing genomen is. Wij kunnen in geen geval verantwoordelijk gesteld worden voor deze beslissing.

De verzendingskosten en de verantwoordelijkheid voor het transport van uw adres naar het onze worden door u gedragen. Indien de garantie erkend wordt, worden de verzendingskosten om het vervangen of hersteld artikel terug naar u te sturen door ons gedragen, bij het niet erkennen van een garantie zijn deze kosten voor uw rekening.

0